torsdag, september 16, 2010

Trailer träsh.

På fredag är det sittning med temat "amerikansk high school". Rent generellt så hatar jag att klä ut mig; jag har alldeles för lite självdistans för att göra mig fulare än jag är. Det här är dock ett tema som öppnar upp för en riktig killer outfit.

Tänk Jaime Pressly som Joy Turner i My name is Earl. Eller ännu hellre Christina Ricci som nymfomanen Rae i Black snake moan
(Men vad du än gör - tänk inte Cops.)

Vi snackar white trash när det är som allra bäst. 


Snygging.

4 kommentarer:

  1. Åååh Black snake moon =)

    Eller varför inte servitris från Merlottes i Bon Tempes. Du skulle passa som underbara Sookie Stackhouse.

    SvaraRadera
  2. Moan skulle det ju vara. Skyller på alldeles för få timmar med slutna ögon. Snap! Jeez Louise!

    SvaraRadera
  3. Ja, white trash är skitsnyggt! Kör på't. Och bär med dig en Willys-kasse.

    SvaraRadera
  4. Teresa: Sookie Stackhouse är visserligen fin, men alldeles för välklädd och pryd för min tänkta karaktär. Jag vill vara sleazy, tacky, trashy och så jävla fel att det bara kan bli rätt. Med en cigg i mungipan :)

    SvaraRadera