måndag, februari 15, 2010

Solidaritet.

Det är så här med mig att jag aldrig kan bestämma mig för något. Jag velar fram och tillbaka tills både jag själv och de stackare i min närhet som måste lyssna på alla för- och nackdelar med de olika alternativen är så trötta på mig att ett nackskott börjar verka som en bra idé. Att välja dator var förstås inget undantag. Men nu har jag alltså bestämt mig - eller valt sida om man så vill - och sitter här med en jävligt snygg dator som jag inte riktigt förstår mig på. Då börjar irritationsmomenten dyka upp. Små saker som inte funkar som de ska. Plugins som inte vill bli installerade. Script som inte är kompatibla med Safari. Tillräckligt mycket för att irritera mig till vansinne. 

Så vad gör jag? Blir jag arg på den snygga datorn? Skulle inte tro det. Jag spelar i Apples lag nu. Allting är förstås PC-användarnas fel. Bakåtsträvarna. Programmerarna som inte hänger med i utvecklingen för att skapa program och webbplatser som funkar för Mac. Det är de som fuckar upp allting. Min dator är det då inget fel på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar