lördag, februari 06, 2010

Lyckat.

Igår var en av de bästa fredagarna på länge. Att lämna in en länge hatad ångesthemtenta och äntligen få släppa tankarna på den är en känsla som är svår att beskriva. Man är aldrig så fri och obekymrad som man är tiden mitt emellan två kurser.

Vi firade friheten med tenta-öl på Rött, och trots den irriterande dyra ölen var det sjukt trevligt att hänga lite med klassen – utanför klassrummet. Jag hoppas på mera sånt. Det är bra att prata med folk ibland. Det kan leda till bra saker, som till exempel att man får låna Lost säsong 4 och Brazil på dvd och gå på filmmaraton med temat mindre kända Johnny Depp-filmer.

Jag gillar't.

2 kommentarer:

  1. Var, hur och när kommer den här Deppmarathonen att ske? Missade jag den delen? :)

    SvaraRadera
  2. Jaha. Eller. Eh. Nu är jag med. Tror jag.

    Den där wiskypinnen bet mer än jag trodde. Känner jag idag.

    SvaraRadera