lördag, februari 06, 2010

Mumma.

Hela korridoren har visst bestämt sig för att lördag är dagen då man bakar. Det har luktat ljuvligt av kakor hela förmiddagen och eftersom fikaförrådet i frysen gapar tomt tänker jag följa strömmen och baka jag med. Kanelbullar!

Medan jag såsar runt i mjukbrallor, pysslar och väntar på att tvätten ska bli klar ger jag Umebandet Cult of Luna en ny chans och börjar så smått inse fördelarna med Spotify. Och mitt i alltihop dyker en vän upp på MSN och erbjuder mig en invite till filmtjänsten Voddler! Bara så där. TACK!

Äntligen nånting annat än skräp-tv att fördriva tiden med.

2 kommentarer:

  1. Säg till om du hittar något bra där, för jag har tyvärr inte lyckats. Och jag orkar ju inte testse alla filmer som verkar som skit, för att se om de verkligen är det eller inte. :)

    SvaraRadera
  2. Det finns väl en del bra på voddler!? Okej att det borde finnas fler nya filmer men bra filmer finns ju och bättre blir det väl....dom är ju bara i beta-stadiet än så länge...

    SvaraRadera