onsdag, maj 06, 2009

Mirakelkuren.

Idag tog jag slut. Sen jag kom hem från skolan har jag knappt orkat resa mig från sängen. Det så att säga känns att jag tränat mycket senaste veckan. Målet är att köra på i samma stil fram till hemresan, med löprundor på mellan fem och tio kilometer varannan dag. Tålamod är som bekant inte min starka sida, och ska jag träna ska det helst märkas direkt.

Det läskiga är att jag trivs lite för bra med hälsoprylen. Precis som så mycket annat i mitt liv går det nästan till överdrift: Kan jag inte göra det perfekt, så vill jag inte göra det alls. Det är jag i ett nötskal.

2 kommentarer:

  1. Och just DÄRFÖR tycker jag så mycket om dig!! Tänk om alla vore som du!!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja hemska tanke! Om alla vore som jag skulle världen fastna i petitesser, och allting skulle ta jääättelååång tid :)

    SvaraRadera