måndag, maj 11, 2009

Looking good.

En vecka kvar till tentan och fokus är på topp. En omtenta som fuckar upp sommarlovet är inte ens ett alternativ, vilket innebär råplugg hela veckan.

Sommarlovet verkar bli löjligt bra. Det känns som när man var liten och sommarloven var oändliga. Och det blir faktiskt första gången i vuxen ålder som jag får ledigt nån längre period. Jag är nästan avundsjuk på mig själv.

Idag fick jag veta att det blir midsommar på Orust. Med tanke på att jag dom senaste åren firat midsommar ensam i stan, så känns det som ett steg i rätt riktning... Och igår surfade jag lite slentrianmässigt in på Roskildes hemsida, bara för att upptäcka att dom i år överträffat sig själva vad gäller bokningar. Sedan många år tillbaka åker jag inte till Roskilde för att se banden, utan för att det en vecka om året är mitt andra hem. Bra band är mest en bonus.

Faith no more, Mars Volta, Fever Ray, Mew, Mono, Nine Inch Nails, Röyksopp och Trentemöller kallar jag en FET BONUS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar