tisdag, mars 24, 2009

Gimme gimme gimme.

Jag får väl äntligen anse mig klar med talhelvetet. Den förberedande fasen alltså. The worst is yet to come. Och så lämnade vi det ämnet och återgick till den underbara förnekelsen.

Jag har lyckats lägga vantarna på tre Majorna-pass under påsklovet. Dagspass! Semesterkassan jublar och jag inser att jag är bortskämd som har ett jobb att komma tillbaka till närhelst jag önskar. Det verkar lösa sig finfint i sommar också; tre veckor (give or take) som vikarierande BC på gamla goa Majorna. Sämre kan man ha det.

(Igår fick bejbi en ny tatuering. Igen. Hallå! När är det min tur?)

1 kommentar:

  1. Hehe jag gissade att det var du ;) Det blir ett tal om att jobba som aupair istället, något som jag ju faktiskt har helt egen erfarenhet om :) vi syns imorgon!

    SvaraRadera