fredag, mars 06, 2009

Catfight.

Idag har jag grym träningsvärk i vaderna, obefintlig studiedisciplin och bara en liten aning fredagskänsla. IKSU bjöd på punch out igår som kompensation för utebliven bodycombat i onsdags. Jag och Tex pucklade på varann ordentligt och svetten forsade. Att kalla bodycombat för hård träning känns plötsligt som ett skämt. Detta var hårt. Och jag älskade det!

Fick kämpa för att hålla mig vaken på föreläsningen imorse, och kan inte skylla enbart på lärarens monotona monolog. Klockan är bara barnet och jag har redan hunnit sova middag två gånger. Det hjälpte inte. Jag är fortfarande trött. Imorgon blir det budgetfest med minivodkaflaskor och kurskamrater. Har egentligen inte råd med någonting (inte ens mat) men orkar inte bry mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar