tisdag, oktober 26, 2010

Tillbaka på ruta ett.

Efter fyra veckors hoppfylld väntan får jag ett negativt besked från min tänkta praktikplats. Nu är det alldeles blankt i huvudet. Att tänka ut en ny plan känns ungefär lika enkelt som att bestiga Mount Everest.

Och hur jag än funderar kan jag inte komma på något ämne till min argumentative essay. Jag är så fed up with writing in English. Sick of it. Låt mig göra något hjärndött istället, som att plugga vokabulär. Det verkar nästan roligt i jämförelse.

2 kommentarer:

  1. Nej, fy vad tråkigt. Hoppas du kommer på något annat ställe att vara på. Jag väntar fortfarande.. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad trist att det inte gick vägen! Men du kommer nog på något nytt ställe snart! Och ja, engelskan känns som ett litet hvete. Jag är så himla less! Kram!

    SvaraRadera