tisdag, september 08, 2009

Scheisse.

Nu är jag riktigt jävla förbannad. Jag beställde tillfällig eftersändning av posten över sommaren. Det fungerade skitbra. Posten kom hem till mina föräldrar hela sommaren. Inga problem där. Eftersändningen skulle enligt avtalet upphöra 31 augusti, men sedan jag kom tillbaka till Umeå har jag inte fått någon post. Märkligt, eftersom jag väntar på kurslitteratur som borde ha kommit för länge sen. Och mycket riktigt: Adlibris meddelar via mejl att dom "mottagit min retur" och ber om mitt kontonummer för att återbetala pengarna. Jag har inte skickat någon retur!!! Även K-net mejlar och efterlyser "min rätta adress" eftersom fakturan returnerats till dom.

Jag har nu ringt två gånger till Adressändrings och en till Postens kundtjänst (telefonkö jajjemen) och allt jag fått veta är att "dom nu har meddelat brevbäraren" och att posten bör komma fram i fortsättningen. Jaha?! Men VAR ÄR MIN POST?! Var är kursboken jag beställt från England, som jag redan har betalt för?! Är den också returnerad till avsändaren?! Är det mer post som fattas, och hur får jag i så fall veta det?!

Riktigt bra jobbat av Adressändring och Posten måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar