lördag, september 19, 2009

Fredagsmys.

Min lediga fredag ägnades åt ett helt gäng duktigheter. Rummet och badrummet är nu spit shine, och jag själv vaxad, plockad och nyfärgad. Så skönt!

På kvällen var det tänkt att vi skulle ha korridorsfest (modell mindre). Det verkade dock bli dålig uppslutning så planerna ändrades till tacokväll hos Emma. Vi frossade i tacos, chips och godis tills vi insåg att ölen inte skulle få plats. En jägershot slank förvisso ner men sen tog latheten över, och vi lät tiden rinna iväg utan att röra på oss. Det blev såklart ingen utgång. Som vanligt nuförtiden. Jag närmar mig min tjugosjätte födelsedag och åldern tar ut sin rätt. Hemmakvällar i goda vänners lag lockar alltmer; krogen allt mindre. Det stör mig inte.

Imorgon Inglourious basterds. Äntligen!

1 kommentar:

  1. "Hemmakvällar i goda vänners lag lockar alltmer; krogen allt mindre." Så sant :) Jättekul att ni kunde komma igår!

    Jess är påväg hit så jag ska fråga om bion, hör av mig lite senare.

    SvaraRadera