lördag, januari 16, 2010

Dagen efter.

Fredagskvällen började med förfest hos mig och slutade på Krogen Krogen där Club Sockerbeat flyttat in. Kön utanför var imponerande, men vi kom in och jag blev full - lagom full trodde jag. Jag drack en massa vatten hela kvällen och kände mig rätt stabil när jag gick hem vid tvåtiden. Imorse vaknade jag halv nio och mådde fint. Somnade om, vaknade vid elva, mådde lite sämre, käkade frukost, mådde ännu sämre, tog en Alvedon, mådde ännu sämre, drack vatten, mådde skit, försökte spy, gick och la mig, försökte spy igen... Till slut kröp jag bort till Ica och köpte en Dr. Oetker mozzarellapizza, åt den och kände livet sakta återvända.

Bakfyllorna här i Umeå är något alldeles extra.

En stor del av gårdagen ägnades åt att bråka med iTunes. Grejen är att jag i grund och botten gillar iTunes, men av olika anledningar oftast hatar det. Nu har jag äntligen all musik på datorn igen, men också en massa dubletter (för det tyckte iTunes var en bra idé) och en massa musik som finns i iTunes music-mappen men inte i biblioteket. Jag orkar inte!

Som tur är fick jag Spotify igår (tack
Lisa!). Jag stod emot länge men what the hell - det är dags att börja lyssna på musik igen.

Och så här såg det ut igår:


2 kommentarer:

  1. Det var så lite så! :) Tack för igår, det var kul! :)

    SvaraRadera
  2. Det här var vad jag pratade om igår: http://listen.grooveshark.com/

    Om man lessnar på reklamen och inte hittar det man vill på spotify.

    SvaraRadera