tisdag, april 21, 2009

"I am not afraid..."

"...I was born to do this". Citat från Jeanne d'Arc som Jenna Jameson tatuerade in på ryggen i ett avsnitt av LA ink. Härlig inställning: "Jag är född till att sära på benen, pluta med läpparna och suga kuk". Hehe.

Idag mår jag inget vidare alls. Förkylningen gör ett sista ryck och jag känner mig ungefär lika fräsch som korridorens disktrasa (gissa hur den ser ut). Jag har absolut ingenting att fylla dagen med, förutom grammatik, och näää... Huvudvärk, nästäppa och svidande ögon är inte bästa utgångsläget för att läsa vetenskapliga artiklar med någon som helst behållning. Jag behöver en bra bok att läsa. Tips någon?!

4 kommentarer:

  1. Tusen små bitar av James Frey, tycker jag var riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Shantaram, kommer inte ihåg vad författaren heter men shit va bra den är...

    SvaraRadera
  3. Emma: Jag har redan läst den, och älskade den!
    Elinor: Ska gå och låna den genast :)

    SvaraRadera
  4. Det finns en fortsättning på Tusen små bitar också, Min vän Leonard. Inte lika bra som den första men helt klart värd att läsa eftersom man vill veta hur det går...eller iaf ville jag det ;)

    SvaraRadera