onsdag, april 29, 2009

Det våras för hundbajset.

För er som undrar: Ja, vi har fortfarande snö. Och det som gömts i snö... är fantastiska mängder hundbajs. Våren i Umeå liknar ingenting jag tidigare upplevt, och jag måste säga att jag gillade den norrländska vintern bättre. Snön var åtminstone fin så länge den var vit.

Jag var ute och sprang igen nu på kvällen. Sist gick det skitdåligt, idag gick det bättre. Grundkonditionen sitter ju där den sitter. Har man en gång "börjat från början" och tagit sig igenom flåset, mjölksyran och illamåendet, så krävs det ett enormt långt uppehåll för att hamna på ruta ett igen. Thank god.

Nu dusch och veckans höjdpunkt: Entourage.

2 kommentarer:

  1. Hehe hundbajset ja, trevligt värre.. Imorgon kommer min hund! Vad tror du om långpromenader i solen ihelgen?=)

    SvaraRadera
  2. Och jo just ja, jag hittade ett vitt linne här som luktar lite Helena, kan det vara ditt kanske?=)

    SvaraRadera