onsdag, augusti 12, 2009

In i dimman, ut på andra sidan.

Det är onsdag och bakfyllan efter helgens bläcka börjar glida över i pepp inför kommande helg. Oh yes. Vi gick loss i lördags, nästan som back in the days. Det var galet roligt. Sen kom den elaka söndagen med notan: dunkande huvudvärk, ångestflashbacks och illamående. Paying the price.

Jag valde att stanna hemma i fredags och missade alltså den planerade hippiefestivalen. Istället tog jag och Christian bilen upp till Delsjön och bara satt där i skymningen. Det var så snyggt som bara en sommarkväll vid en sjö kan vara.


Lördag morgon tog vi bilen upp dit igen, och möttes av en helt annan, men nästan lika snygg vy.

Doppet i Delsjön blev mitt andra på svensk mark denna sommaren. Jepp, det har badats dåligt.

Imorgon ska jag jobba igen, och det känns helt ok. Bara jag slipper detta.

Lösgodis. From hell.

2 kommentarer:

  1. Haha, man kände riktigt intensiteten i de sista orden. Funderar du aldrig på att sno med dig en kartong hem? Om inte hem; ta ytterligare en till språkkonsultrummet ;) Ha en kul helg!

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig en smula träffad angående godiset. Får bjuda fröken på en öl en dag för att hon är så bra och för att min trötta rygg får vila från bärandet en dag. =)

    SvaraRadera