lördag, augusti 22, 2009

Extra allt.

Jag åkte till Orust för en sista sommarhelg. Jag stannade i två och en halv dag, varav en var somrig. Jag solade, men badade inte. Jag träffade sötnosens mamma, för första gången i längre än tio minuter. Jag åt kantareller. Till middag och till frukost. Jag var på en fest där jag inte bara var enda tjejen, utan också äldst. Jag vaknade med huvudvärk, trots att jag inte varit full. Jag tyckte det räckte så. Jag åkte hem.

En vecka kvar i Göteborg; ingen tid att spilla:

Söndag: Middag i Linné med mamma och rödvin.
Måndag: Middag i Linné med Malin och rödvin.
Tisdag: Liseberg med sötnos.
Onsdag: Tjejkväll med öl och daiquiris.
Torsdag: Heldag med barndomsvän (och öl?).
Fredag: Avskedsfest i Kålltorp med efterföljande utgång.

Framförhållning är absolut min starka sida. Det och nykterhet.

2 kommentarer:

  1. Shit, jag blev trött bara av att läsa din lista! =)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet. Jag också! Jag har haft tre månader på mig att träffa folk, men kommer såklart på sista veckan att det är bråttom. Suck.

    SvaraRadera