torsdag, juli 15, 2010

Aj.

Efter tre dagar på jobbet börjar jag verkligen fatta varför Converse och fötter är en dålig kombo. Vi har stengolv på jobbet och det gör ONT.

Tanken var att jag skulle gå på Liseberg idag. Jag ställde klockan och släpade mig upp ur sängen och in i duschen och på med sminket och ner med gröten och sen ... så insåg jag att det pissregnade. Och nu har det klarnat upp och mina lediga polare är på plats på Liseberg medan jag strax måste ta mig in till stan för att hyra ut film till andra lediga as. Scheisse.

2 kommentarer:

  1. Köp tjocka sulor i sportbutik eller på Schollbutiken och lägg i, det gör susen. Förvandlar conversen till studsskor. Jag gick runt i New York i en vecka i converse med sula och jag var den enda som inte hade ont i fötterna! =)

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Det önskar jag också att du kunde :) Jag kan inte komma ihåg en enda sommar då det varit så dåligt väder som det har varit nu. Det är mitten på juli och jag hade långkallingar på mig i förrgår!

    Men annars har jag det bra :) Blir så himla kul att ses i höst igen, sista året nu ju! Hoppas du har det fint, puss och kram

    SvaraRadera