torsdag, maj 27, 2010

Tid.

Det är tuffa tider på skolfronten. "Begreppet effektiv arbetstid" har fått en helt ny innebörd den senaste veckan - en klart mindre humanistisk sådan. Jag och Lisa har jobbat stenhårt med vår broschyr och resultatet är (om du frågar mig) helt jävla fantastiskt. Saker och ting börjar falla på plats och det enda som står mellan mig och sommarlovet nu är en ynka rapport, som jag planerar att eliminera i helgen.

Nu är jag hemma och landar för lunch (för första gången på eeevigheter!) och tankar lite energi från Coheed & Cambria medan himlen blir allt blåare utanför fönstret. Det är vid såna här tillfällen man verkligen förstår att uppskatta en timmes stressfri egentid.

Och som en extra morot står det nu "Köpenhamn!" 17-19 juni i min kalender. Kan man få en bättre start på sommarlovet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar