måndag, mars 15, 2010

Så dödar man en helg.

Det är måndag igen och inte mig emot. Äntligen bankdag, postdag och en anledning att gå utanför dörren. Helgen har varit ungefär så kass som en helg kan vara. Jag har haft sällskap av mensvärken från helvetet från morgon till kväll, fredag lördag söndag, och ovanpå det köksvecka. Och eftersom vår korridor nuförtiden är så himla käck och gemytlig (vilket är jättetrevligt i vanliga fall) har jag var nionde söndag press på mig att leka Martha Stewart och bjuda på hembakt fika efter städningen. Har ni testat att baka chocolate chip muffins med magkramper och illamående någon gång? Det är inget jag rekommenderar.

Jag har fortfarande mensvärk, så nu skiter jag i det här med måndag och går och lägger mig med mina homies Vince, E, Drama, Turtle och - the one and only - Ari Gold!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar