måndag, november 23, 2009

Koncentrationssvårigheter.

Jag sitter i mammas arbetsrum och försöker skriva en VFU-rapport. Det går inte alls bra. Min hjärna hävdar envist att praktiken är avslutad och att jag nu har semester. Dessutom har jag egentligen ingen aning om vad jag borde skriva i den där rapporten. Hittills låter det typ såhär:

Dag ett gjorde vi det här. Det gick såhär. Sedan tänkte vi såhär. Och dag två gjorde vi det här.

Är det inte djupt så säg?

Jag försökte vaccinera mig mot svinis idag, men jag fick inte. Man var tvungen att vara listad på den vårdcentralen, vilket jag inte var, eller tillhöra en riskgrupp, vilket jag inte gjorde. Jag får nog snällt vänta på mitt vaccin tills jag är tillbaka i Umeå. Och då är det säkert för sent. Har jag inte blivit smittad än av att åka spårvagn varje dag kommer jag garanterat att bli det under flygresan hem. Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar