söndag, juni 14, 2009

Tick tack.

Jag använder min lediga tid till att:
  • Baka (kladdkaka, kärleksmums och cheesecake har jag hunnit med hittills).
  • Frossa i mat (Mañana, Solrosen, Linnéterrassen, Brogyllen, mor & far... need I say more?)
  • Shoppa (utbudet är oändligt och jag bara MÅSTE KÖPA SAKER HELA TIDEN).
  • Kolla på film (som jag hyr gratis men glömmer lämna tillbaka så jag (JAG!) får förseningsavgift).
  • Sova (alldeles för länge och med världens morgontröttaste kille bredvid).

Jag klagar inte, men vad hände med:

  • Sola? (Ingen sol.)
  • Bada? (Som sagt, ingen sol.)
  • Grilla? (Återigen, ingen sol.)
  • Läsa böcker? (Svårt när det bara finns porr-röda taklampor i lägenheten.)

1 kommentar:

  1. Det låter fint :) Hur ska det gå att komma igång igen till hösten?! haha

    SvaraRadera